punct si de la capat

ma reinventez in fiecare zi.
azi m-am facut cam proasta. si mi-am iesit si sensibila rau. poate maine sa reusesc ceva mai strong, sa spargem avioane.
azi, nu, clar nu. mi-adun ramasitele si ma strang in ghemul de baza, acolo unde-s toate cuprinse si amestecate.

imi trag putin sufletul. e greu. sufletul, vreau sa zic. reinventatul e floare la ureche, e ceea ce ma face sa ma dau jos din pat dimineata. imi intalnesc mutra-n oglinda si incep procedura.  ma inspira ba una, ba alta, cate ceva remarcat c-o zi inainte, vreun sentiment mai persistent, cateodata o carte citita sau un film vazut, de multe ori vremea de-afara, alteori o persoana remarcata, un vis, o joaca. surse inepuizabile, rezultate asijderea.

intr-o buna zi, poate, am sa ma las nefacuta, bruta, gema, nuda. dac-o sa am curaj.

Lasă un răspuns

