iar se-aduna norii a furtuna

o simt cum imi da tarcoale. ii simt tensiunea in varfurile degetelor, ii aud suierul in ceafa. ma lasa s-o vad si inca nu se apropie. dar e aici, la un gand distanta. la o scanteie, diferenta.

o astept. de prea mult timp. imi dezgolesc pieptul si-mi eliberez mainile. imi suflec mintea si ma frec cu cenusa pe fata. imi innod parul in snopuri de serpi veninosi. racai pamantul cu ghearele ascutite si-mi concentrez ultimele forte.

sa vina!

furtuna asta nu ma va pune jos.

One Response to iar se-aduna norii a furtuna

  1. viesparul says:

    imi place cum ai scris.

Lasă un răspuns

