Should I marry me?

Asa leapsa mai zic si eu!

Privesc acum in urma si ma descopar cu duiosie. N-am cum sa nu-mi fiu draga. M-am dovedit a-mi fi cel mai loial prieten, cel mai credincios partener, cel mai de nadejde sfatuitor, cel mai de bataie cal.

Ma iubesc de cand ma stiu.

De mic copil, ma admiram si ma pretuiam din cale afara. Am fost genul care nu se murdarea, nu se julea in genunchi, nu-si strica hainele sau jucariile. Blonda ca o cosanzeana, cu ochii mari, de culoarea cerului, mladie ca un spic de grau (vorba poeziei), ma visam o zana din povesti, coborata printre oameni. Am intrat in viata cu entuziasm, convinsa ca succesul mi-e asigurat cu asa carti norocoase. Eh, viata m-a aruncat incolo si-ncoace, m-a dat cu capul de cateva praguri si mi-a ras in nas de cateva ori… Eu sa fiu sanatoasa! Apoi, prin cate-am trecut impreuna, din cate am iesit si-n cate ne-am bagat… Dar nu m-am abandonat si m-am tinut aproape la bine si la rau. Asa am devenit in timp cel mai bun camarad al meu. Prietenii vin si se duc, cum ii poarta si pe ei viata. Rudele sunt cum ti le da Dumnezeu. Ce sa mai zic de parteneri! Dar eu, mi-am fost sprijin si mi-am dat forta sa ma adun, chiar si in cele mai grele momente. Si tot eu mi-am stiut cele mai coplesitoare bucurii, asa cum nimeni n-a stiut sa le mai patrunda.

Imi fac toate mofturile, imi respect tabieturile. Ma rasfat cand am nevoie, cum nimeni n-ar putea s-o faca. Caci, mai bine decat mine, nimeni nu stie ce-mi place. Si cum si cat.

Ma stiu pe de rost, imi cunosc toate tertipurile si n-am cum sa ma mint. Imi sunt cel mai aprig critic si cel mai mare fan, totodata. Cu mine imi fac cele mai ambitioase sau absurde planuri. Si tot cu mine stau fata in fata si recunosc ce-am facut, ce pot si ce nu, ce las pe maine.

Inca ma surprind si ma entuziasmez cu sentimente noi si stari nebanuite, pe care, pe indelete le deslusesc, eu cu mine. Nicio sansa de plictiseala! Exersam noi si noi trucuri, scheme, stratageme.

Ma uit dimineata in oglinda. Privirea care imi intoarce intrebarile de-acolo e tot ce am mai de pret.

Respect, rasfat, ingaduinta, sinceritate, sprijin neconditionat, disponibilitate, mania curateniei, conversatie spirituala, umor fin, un trup de invidiat, frunizorul de orgasme numarul unu. Adun. Si-mi da cu plus. Zic: sa ma iau. C-asa partida buna nu mai gasesc!

2 Responses to Should I marry me?

  1. ramona says:

    De ce nu lasi un comentariu si la celalalt concurs? in caz ca nu castigi cu blogul ai sansa sa iei unul din celelalte 10 premii 😀 http://www.hotcity.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=465

  2. calator says:

    🙂 f tare. sa ne chemi la nunta sa dantuim

Lasă un răspuns

