Blondele nu mai sunt… „more fun”?!

Iata ca mi se intampla o intamplare. Cufundata in gandurile mele, trec deunazi prin cartier pe langa niscaiva magazine, in drum spre casa. Genul de magazine insiruite la parter de bloc, cu trotuar generos dinainte pe care inca un sir de mini-tarabe si masute isi etaleaza marfuri. Vanzoleala, fojgaiala cam ca la piata. Booon! In tot furnicarul asta, pasesc eu tantosa, cautand din privire o anumita dugheana. Mers usor-grabit, pardesiu alb, pantofi cu toc de 10cm, pleata, in coafura lejera, pe umeri. Si hodoron-tronc unde imi incepe un nenisor guraliv si neinhibat sa strige cat il tine gura:  Ia uite-o ba! Roscata si cu ochii verzi! Ce mai vrei?!  Observ cu privirea periferica si ma crispez usor: trening lucios, intins pe burtoaca in devenire, sapca de firma, genul de vinde chilipiruri furate sau casca gura pur si simplu. El nu se lasa, pesemne interlocutorul facea pe neinteresatul: O vezi, ba boule? Roscata-roscata si cu ochii verzi sau albastri! Ma paleste gandul ca-l va imboldi curiozitatea sa-si lamureasca detaliul, verzi sau albastri, dar revine rapid la prima impresie si striga : Verzi, ma! Prietenul neicusorului, un Toma Necredinciosul probabil, nu dadea semne sa priceapa, neam! Personajul cu spirit de observatie, sa-i zic asa, insista si scoate si-o impresie personala, din putul gandirii: Vezi ba? Toate e blonde acuma, da’ uite-o p-asta roscata, femeie adevarata, ba!

Eu demna imi vad de drum, el continua sa-si exprime admiratia nedisimulata in gura mare. Si-o tine asa, neintrerupt pana ma pierde din vedere, eu refugiindu-ma in primul aprozar, de jena. Ei, s-am stat eu, s-am cugetat, in timp ce alegeam doua gutui pe care nici cu gandul nu gandisem c-am sa le cumpar: Ce, doamne-iarta-ma trebuia sa fi facut?! Cum sa reactionezi la asa „compliment”?!  Ca nici macar injurii nu erau, sa afisez vreo mina ofensata/indignata sau sa trec la contra-atac. Ei, bine, n-am stiut sa reactionez. Si nici macar nu m-am simtit magulita. Am dezertat nauca de la locul faptei si-atat.

Of, ca nu m-am nascut si eu intr-o tara indepartata,in sanul unui popor nordic, rece si fara efuziuni sentimentale publice!

2 Responses to Blondele nu mai sunt… „more fun”?!

  1. Radu-Mihai says:

    Vreau sa-ti vad chipul… m-ai facut curios!

Lasă un răspuns

