Salbatica, mondenii si Printul Persiei

 

 

M-a invitat Hotcity la film. Uimire, neincredere, bucurie, emotii, exaltare. Hai, zic, sa mai ies din grota, sa privesc lumea mai de-aproape, nu numai prin ocheanul inselator al internetului. Si ma duc, agale (asa cerea traficul, deh) catre AFI Cotroceni, direct de la birou. Sana, draguta imi daduse indicatii precise: intri pe langa un biloi mare, urci, treci podisca, te uiti in stanga, etc. Da’ socoteala de-acasa, respectiv indicatiile din mail nu se potrivesc cu realitatea de la fata locului. Ajung, nimeresc brusc in parcarea subterana, ochesc un locsor langa o intrare luminoasa si… iata-ma-s in stabiliment. Lumini, culori, oameni… ma simt ca un copil la balci! Cum timpul era de partea mea, bantui fara tinta prin magazine. O rochita, o bluzita, un pantofior. Cand sa ma adun spre destinatia de baza, mai orienteaza-te daca poti! Din greseala, pana la urma dau peste aleasa adunare. Ei, s-acum cauta cireasa in marea de corcoduse! Grupuri si grupsoare de fete sporovaiau in jur. Ma insinuez si-ncep sa iscodesc. Dau cu privirea de doua cocostarce brunetele, parca le stiu de undeva, ah sunt columbeanca si cu sora-sa…. Ma mai invart o tura, hop dau nas in nas cu Radu Valcan, mmmm… bronzat, tot un zambet si-o veselie…Pardon, merci, au revoir! Bine, bine, da’ io n-am gasit-o pe aceea care m-a … chemat. Si-o iau de la capat. Pun ochii pe-o doamna ce sedea distinsa de-o parte: blonda, bust generos, privire inteligenta. Ma duc senina si rostesc: Buna seara. Cireasa? Doamna ma priveste condescendent si face un gest din cap si mana… fara comentarii. Eu, rosie-cireasa, ma retrag in dezordine. Ei si cand ma simteam mai caraghioasa o zaresc si pe EA. Of, ca dupa ce ca-i mica, mai era si inconjurata-ciorchine de-o droaie de fete cucuiete, de-aia n-o vedeam! Imi vine inima la loc. Cireasa ma pupa pe obraji, ma bate pe umar si-mi spune c-am nimerit unde trebuie. Rasuflu usurata, dau sa ma duc sa servesc o maslina si cand ma-ntorc pe calcaie, zbang! s-o pun la pamant pe blonda Iulia Vantur si mai multe nu! In plan indepartat, Bote zambea fotogenic si se apropia in mers dansat. Doamne, unde-am nimerit?! Ma simt ca Tarzan, coborat de pe liana de 5 minute. Personaje mai mult si mai putin cunoscute, investmantate trendy-flendy, sporovaiesc in jur si ma inghiontesc prietenos. Blitzurile palpaie. Recunosc chipuri stiute de pe blogurile familiare… uite-o pe inconfundabila Lia, pe delicata Sabbra, pe evident-insarcinata Dana de la Hotcity. Hmm, deci ele exista si-n realitate!

Intram la film stand la o coada sub forma de gramada eleganta. In spatele meu, Andreea Raicu zice ca parca ar mai fuma o tigara. Sau poate mi s-a parut. Cabral se inghesuie simpatic. In fine, ne asezam, ne potolim din fojgaiala si se face intuneric. Sala Imax – wow! E ca si cum ma uit la un acvariu cu nasul lipit de geamul lui. Asta a fost inventat de barbatii care adora tv cu diagonale cat mai mari, e clar. Primele 10min am tendinta sa intorc capul stanga-dreapta ca sa „vad” detalii in extremele imaginii. Pe urma, m-am adaptat scufundandu-ma maxim in fotoliul generos. Venisem sa experimentez iesirea in lume, sa vad despre ce-I vorba, cu gandul ca nu-I de mine filmul usurel (cotat slab pe IMDB) facut pentru pustani. Gandeam sa ma retrag tiptil cand m-o imbranci plictiseala. Ce sa vezi?! M-a prins povestea, domnule! M-au fermecat scenele de lupta, barbatii aprigi, atmosfera exotica. Am tot asteptat, ca un copil, „s-o pupe”… Mi-am tot upload-at imagini hot cu piepturi bronzate si muschi in miscare. Am fost curioasa cum se mai salveaza o data lumea. Una peste alta, asta e minunat pentru sanatatea mea psihica, avand valoarea unei terapii zdravene.

Seara s-a incheiat hazliu, cu mine bajbaind de colo colo prin mall, in cautarea intrarii pe care n-o mai nimeream si care m-ar fi dus inapoi, in parcare, la doi pasi de masina. Usor panicata, m-am aruncat peste o familie cumsecade, intr-un lift, de-aci descind intr-adevar in parcare, dar of, nu recunosc imprejurimea… Din aproape in aproape, piu-piu, cu lacrimi in ochi – regasirea cu draga mea masina…!

Si-ncalecai pe-o sea…

 

Lasă un răspuns

