hottest men on Earth?!

Ma uit zilele trecute pe-un top Hottest Men, nu stiu nici eu ce-mi veni… Dar am facut trista constatare ca mi-au expirat gusturile la barbati!

Caci vad acolo, spre surprinderea mea, o insiruire intreaga de barbati, care mai de care mai … necunoscut. Mie. Adica, hai sa trecem cu vederea ca Mr. Pierce Brosnan nu figureaza deloc, sa zicem ca i-au omis din greseala pe Denzel Washington sau pe Keanu Reeves. Iar despre Bruce Willis, m-asteptam ca parerile sa fie impartite. Si totusi! O bomboana de baiat ca Hayden Christensen ( Anakin Skywalker din razboiul Stelelor, pentru cei care nu retin numele) sa fie pe locul 47?! Iar dragalasul Orlando Bloom pe 46? Ce sa mai zic ca bietul Tom Cruise abia se vede pe locul 34 din spatele lui Paul Walker (blondul din Fast&Furious) si a lui Jude Law. Iar rebelul Colin Farrell sade stingher pe pozitia 24. Ma abtin sa comentez traiectoria gloriei domnului Brad Pitt, dar extrem de ocupatul tatic adasta la nr. 11. Ce-au fost si ce-au ajuns… Nu ma opun faptului ca Johnny Depp a intrunit atatea voturi pro incat se lafaie pe locul intai, poate doar l-as ruga sa faca schimb de locuri cu sarmantul Hugh Jackman care sta modest pe 2. Ei s-acum sa revin la necunoscuti. Cine sunt ocupantii celorlalte locuri din top 10? Cine sunt majoritatea barbatilor considerati hot in acest top, de eu n-am auzit de ei? Niste ciufuliti cu priviri pierdute.

Si am luat constiincioasa fiecare nume si m-am documentat. Ce sa vezi?! Media de varsta abia ajunge la 20, n-au aparut in niciun film notabil. Oare, mai nou adolescentele fac topul celor mai fierbinti barbati?! Caci femeile intre 25 si 40 pe care le cunosc, oricat le-as intreba n-au vazut High School Musical sau seria Twilight si alte sub-productii de gen. Haida de!

Vreau sa cred ca am citit un top fals, care nu reflecta totusi preferintele majoritatii…

3 Responses to hottest men on Earth?!

  1. catherine says:

    dom’le, mi-e de doua ori rusine. dar m-apuc sa studiez subiectu’ 🙂

  2. ala says:

    Dom,le, cel mai sexy barbat ever este ….. si acum sa bata tobele …………. deci: in opinia mea, este STEVE BROOKSTEIN, si daca nu stiti cine este sa va fie rusine, iar daca nu i-ati ascultat muzica sa va fie rusine again !

  3. Catalin says:

    Orice top este subiectiv…

Lasă un răspuns

