dezlegari

Cu cat cauti sa dezlegi nodurile, cu atat se incurca si mai tare si se impletesc mai strans firele…

3 Responses to dezlegari

  1. impricinatul says:

    hmmm… lasa firele vraiste o vreme, priveste-le cu atentie, cauta pe unde sunt mai slabe, NU TE OPINTI CAND TRAGI DE ELE, incearca sa le dezurzesti, ai rabdare, nu te crampona de un singur capat – si daca nu iese nimic, cauta degraba cutitul ala!
    pe bune, eram foarte priceput la desfacut noduri. pe vremuri. la peste, de pilda, aveam oroare de pescuitul in sine, dar mergeam doar ca sa le desfac pescarilor adevarati guta innodata si amestecata de nu se mai intelegea om cu persoana. cred ca asta (si nu fac misto absolut deloc) cred ca asta era darul meu: sa desfac firele amestecate intre ele.

  2. catherine says:

    mhh, chiar si cablurile din casa se supun acestei reguli, da… 😉

  3. LiaLia says:

    Tu vorbești de cablurile mele din casă, nu? :)) Dar eu deja am declarat public că am niște pitici răutăcioși care trăiesc cu mine în casă și-mi ascund câte o șosetă și-mi încurcă firele, deci sunt mult mai liniștită :))

Lasă un răspuns

