Gimnastica, salteluta si balada

Vine o vreme cand oasele si mai ales articulatiile mele isi cer dreptul la o atentie speciala. Asta s-ar traduce prin dureri, anchilozari, scartaieturi si alte manifestari de gen „Au, mama, salele mele…” Si-atunci, cu entuziasmul care ma caracterizeaza, pun in aplicare cate-o actiune mobilizatoare ca sa compensez cele 8-9 ore de „pozitie sezand pe scaun, cu ochii beliti in monitor”, ore nesuferite si nesanatoase. Si ma apuc eu pe mine si ma zgaltai si ma mustru. Am pus cap la cap exercitiile bine-stiute, recomandate de kinetoterapeut pentru spate, cu alte cateva stiute de la instructoarea de aerobic pentru tonus si intretinere si cu, cireasa pe tort, cateva serii de abdomene, sa fie. A rezultat o ora si ceva de program artistic. Programata in faptul serii, sa elibereze mintea de stres si sa vlaguiasca trupul intru somn adanc. Trecu o zi, trecura doua… Dupa trei zile, durata standard a oricarei minuni (si a febrei musculare, by the way) entuziasmul scazuse la jumatate iar durerile si junghiurile se unificasera intr-o infratire generala. Mai exact, ma sageta tot trupusorul. Da’ eu, ambitioasa! Da-i si da-i. Se face chiar o saptamana de antren zilnic! Aseara ajung blegoasa la domiciliu si, dupa traditionalele minute bune de pregatire psihica, „stai sa mai beau o gura de apa”, „ah, n-am facut pipi”, „ ia s-o sun pe mama, sa nu cumva sa ma caute in timpul actiunii, dar parca nici soru-mea nu m-a sunat de mult, sa ma asigur ca n-o apuca dorul chiar acum”, etc dau drumul la radio si ma purced la incalzire. Muzica ma ajuta, fiind saltareata si optimista. Iata-ma-s la podea, pe salteluta. Unu – haa, doi – haa, trei – huu, patru – hua si cinci si sase si sapte si opt! Icnesc si trag de mine. Si ajung si-n pozitia lungita pe podea cu fata in jos. Dar ce sa vezi, la radio melodia vesela s-a terminat si se transmite o balada veche, o frumusete! Eh, zic, ia s-o ascult, nemiscata, ca nu are ritmul potrivit pentru exercitii. Si pun capul pe salteluta si inchid ochisorii. Si suflu greu, ca bivolul in jug. Si Scorpions canta cu foc… Sa mai spun c-am atipit acolo? Sa mai explic cum m-am trezit cu fata amortita si nasul turtit? Neah… mai bine ma laud ca mi-am facut azi CD cu melodii ritmate, special pentru exercitiile de seara!

2 Responses to Gimnastica, salteluta si balada

  1. getix says:

    Buna initiativa, desi mie unul pozitia aia imi trezeste oaresce urme de imaginatie.
    Da sunt curios,totusi ,melodiile alea ritmate nu se pot folosi si pentru exercitii din alta perioada a zilei?
    io am play list pe pc dar sunt extrem de sigur ca melodiile mele antrenante sunt din alta categorie decat ale tale.:P

Lasă un răspuns

