şi a fost ziua naţională…

aşteptând pe Kiseleff parada militară…

lumea se îmbulzea nerăbdătoare, dar ne ţinea în frâu un domn cu priviri tăioase…

 

apoi au trecut câteva elicoptere şi avioane

şi câteva motorizate…

 

şi…cam atât! s-a creat o învălmăşeală, apoi am apucat să mai zărim cum se retrăgeau, cu tot cu Lotus…

lumea s-a împrăştiat

se pare că numai pe lângă arcul de triumf se puteau vedea şi defilările umane… asta e, am rămas cu soarele generos poleind case şi frunze şi trandafiri întârziaţi… la braţ, într-o plimbare plăcută.

3 Responses to şi a fost ziua naţională…

  1. Nina says:

    Avem si Lotus, avem si Hummer, eu nu imi aminteam decat masinile rusesti.

  2. catherine says:

    corectă observaţie, moşule-cocoşule! 😉

  3. mosu says:

    mie mi-a placut ca au fost si femei in uniforma; s-a mai inviorat parada, ca prea era stransa la guler… 😉

Lasă un răspuns

