iarna, pe lac

azi, la 17.19 a apus soarele. am dat fuga să-l vedem în toată splendoarea dispărând la orizont. pe lac.

dintre toate zilele în care el apune, mai spectaculos sau mai banal, impasibil, pe acelaşi lac, am ales o zi în care gerul a muşcat aprig. nu ştiu cum rezistă copiii la derdeluş, de fapt îmi amintesc, dar prea vag, însă eu am lăcrimat de frig iar mâinile mi-au înţepenit în mănuşi.

asfinţitul însă a fost glorios. a meritat micul efort.

4 Responses to iarna, pe lac

  1. Silving says:

    Superb ! am si eu o pasiune pt.apusuri si rasarituri de soare 😉

  2. catherine says:

    of, stai să dea ghioceii şi să vezi atunci, hălăduială…

  3. Catalin says:

    PS:
    în stânga bărcilor de pe mal este o biserică din lemn…

  4. Catalin says:

    Ai și câțiva câini pe acolo…

Lasă un răspuns

