peste acoperişuri

în Bucureşti, pe înserat

9 Responses to peste acoperişuri

  1. usi antifonice pret says:

    Foarte frumos articolul!!

  2. asigurare casco says:

    De mentionat ca Bucurestiul de alta data, care este deseori evocat, cam asa arata vazut de undeva de sus. O multime de stradute haotice si case construite in diferite stiluri fara o linie anume. Dar chiar si asa avea farmecul lui aparte.

  3. haine de firma says:

    Zici ca-i in Mexic 😀

  4. catherine says:

    distracţie plăcută!

    într-adevăr, priveliştea este surprinsă de pe terasa Zoom out, situată pe strada Colţei, într-o zonă de case vechi

  5. boemul says:

    aaargh!!! cât de evident era!!! e „panorama” de la Zoom Cafe 🙂
    mai dau p-acolo peste vreo două săptămâni, numai ce mi-a luat un voucher pt. narghilea.

  6. catherine says:

    of, bucureştiul nostru frumos şi intrigant…

    dacă doriţi vă spun adresa, pen’că se poate bea ş-o bere pe terasa cu pricina. panoramă 360!

  7. Da, am mai citit un articol undeva cu poze, legat de bucuresti, este intradevar un oras superb numai ca nu stim la il valorificam la justa lui valoare!

  8. boemul says:

    hai că pe la mine la muncă se votează deja de unde-i făcută poza… unul zice că dinspre Cişmigiu, altul că de pe la Hala Traian… după ce îmi amintesc de unde sunt cladirile din dreapta sus, care-mi par cam cunoscute, mă pronunţ şi eu 🙂

Lasă un răspuns

