Cu nasul în carte!

Plecasem de-acasă cu treburi importante prin târg. Să cumpăr, să văd, să mă întâlnesc. Frig, bocnă. Echipament de iarnă, fără farafastâcuri de demoazelă – căciulă, fular, mănuşi, toate groase şi înşurubate bine. Şi ajung şi la un loc anume, unde trebuia să stau s-aştept. Ce face omul când are de aşteptat câteva minute? Intră pe feisbuc, să vadă ce zice lumea în acel moment, nu? Mie, una, cel puţin, nou-intrată în lumea asta fascinant de mişcătoare, îmi pare mereu că nu apuc să fiu la curent bine cu ceva şi imediat s-a perimat, a apărut altă noutate şi tot aşa, veştile se succed rapid, toţi ştiu deja lucruri, fapte, evenimente iar eu nu reuşesc să le prind ritmul. Sau poate nu vreau, dar asta-i altă poveste. Aşadar, încă sub senzaţia că am intrat în casa surprizelor, cu imagini caleidoscopice fugitive şi oglinzi înşelătoare, mă învârt de curând pe acest feisbuc de mirare. Şi hai să scot telefonul din traistă. Lucrarea necuratului mă încontrează perfid. Telefonu-i cu taci, adicătelea trebe să simtă piele caldă de om viu! Dar cum ziceam, gerul muşcă. Nu-mi vine să scot niciun centimetru de piele afar’. Păi, e simplu. Folosesc ceea ce e deja în frig. Nasul. Da, da! Şi iată-mă, ţintind bine şi apoi tapotând ecranul delicat. Phii, ce bine că nu-s cârnă deloc!  Am intrat pe feisbuc cu nasul! N-am scris şi comentarii, n-am postat stări, dar măcar am putut vedea ce spun alţii. Pentru o vizualizare clară e de preferat să acţionăm pe inspiraţie, altfel se abureşte divaisul. Îndemânarea şi precizia vin surprinzător de iute. Recomand cu căldură. Cu căldură, nu la căldură, căci odată încălzit, nasul se va dezgheţa şi va lăsa urme mucioase pe ecran. Dar la frig, e imbatabil. Poate părea puţin straniu pentru cei care vedeau un pinguin, pardon, o siluetă feminină pupând telefonul ca pe icoanele sfinte, însă nu m-ar mira ca practica să se răspândească.

LE. Da, am aflat că există mănuşi cu buricele degetelor compatibile cu touch screen-ul. Da’, orişicât, cu nasul e mai distractiv…

2 Responses to Cu nasul în carte!

  1. wish2go says:

    Ce ti-e si cu tehnologia asta 🙂

  2. mosu says:

    „vedeau un pinguin, pardon, o siluetă feminină pupând telefonu”
    iata ca mai exista o varianta functionala, cu buzele…
    s-ar fi simtit in al noualea cer… 🙂

Lasă un răspuns

