La interviu (demult)…

Aş scrie numai întâmplări haioase, aş împărtăşi toate lucrurile frumoase pe care eu le văd şi le simt în jur. Câteodată îmi iese, alteori nu…

Cu ceva timp în urmă, răspundeam cu mare emoţie întrebărilor unui interviu propus de fetele de la HotCity. Deşi acum găsesc răspunsurile cam stângace şi puerile, cred că e bine să îmi reamintesc de unde, de ce şi cum am plecat şi, desigur, să cuget unde mă îndrept, acum la vreme de bilanţuri şi planuri de an nou.

Aşadar, acum mai bine de doi ani, Nadia_B începea cam aşa:

Interviu cu Catherine

Pe Catherine am gasit-o chiar in ograda noastra, unde a venit de bunavoie si nesilita de nimeni si ne scrie din cand in cand. Si pentru ca ne-a placut cum scrie, ne-am gandit sa o descoasem un pic.

Nadia: Intai si intai: cine e Catherine, de unde vine, cu ce se ocupa si incotro se duce?      (citiţi continuarea aici)

5 Responses to La interviu (demult)…

  1. La multi ani, Ioni si Ioane!!! Legat de Catherine :D, incantat 🙂

  2. Catalin says:

    Ochiul care s-a uitat la tine ar fi trebuit să stea mai sus 😉

  3. catherine says:

    Adică, cum adică, domnule dragă?!

  4. Catalin says:

    Marea te-a lăsat fără cap, la figurat 😉

Lasă un răspuns

