Pledoarie pentru Hunedoara. În chineză

blogal-logoVine o vreme în viaţa unui blogger când trebuie să-şi înfrunte una dintre marile temeri, aceea de-a se adresa unui „greu” în domeniu. Simplu, direct şi, pe deasupra, cu miză.

Aşadar, domnule China-Birta, măi Chinezule, fii atent la ce-ţi spun eu acum. Aş vrea să mergem împreună în vizită în HD. Am zeci de motive, dar voi expune doar trei, cele mai importante:

  1. Unu la mână, mi-a rămas gândul în Haţeg, după ce-am trecut, mult prea repede, acum un an şi am vizitat Sarmisegetusa Regia dar şi câteva castele vechi de prin zonă, Kendeffy, Nopcsa, Pogany. E ceva acolo, între munţii aceia împăduriţi, printre dealurile şi văile verzi, ceva ca o vrajă. O fi ţinutul mai special, or fi adevărate toate legendele care circulă? O fi ceva în aer? Merită cercetat cu de-amănuntul.
  2. Doi la mână, un alt motiv pentru care aş vrea să merg la Hunedoara, ar fi acela că am cunoscut odată un băiat de toată isprava, hunedorean de fel. Cum valurile vieţii ne-au despărţit (asta e o formă eufemistică de-a recunoaşte că am pierdut numărul de telefon) mă întreb ce şanse ar fi să-l întîlnesc la un colţ de stradă, la o terasă cu bere iar el să nu mă observe din pricina staturii şi personalităţii copleşitoare a unui domn, să zicem, creţ.
  3. Şi iată cum ajungem şi la al treilea motiv. Deşi sunt o doamnă fină, mi se întâmplă să beau din când în când câte o bere, iar asta numai şi numai dacă mă găsesc în compania unor persoane deosebit de valoroase. Aşa stând lucrurile, ce potriveală mai bună decât o vizită în HD împreună cu Chinezul, care îmi va prezenta o selecţie de bloggeri, unul şi unul, însetaţi şi dornici de stat la poveşti?

“Vizită în HD 2013 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi HD Travel. Proiectul este susţinut de Primăria Oraşului SimeriaAgenţia de turism TOC InternaţionalBest Hotel HunedoaraCred ONG,CastelulCorvinilorHD.ro şi Webbusiness.ro”  Se anunţă un eveniment de excepţie!

4 Responses to Pledoarie pentru Hunedoara. În chineză

  1. IRina says:

    Eh, berea nu e doar „băutură pentru la stadion”… poţi ţine halba-n mână şi ca o lady!
    Evident, îţi trebuie exerciţiu pentru a da dovadă de iscusinţă. 😀

  2. Ana Maria says:

    Distractie placuta !!!! Abia astept sa vad cu ce povesti te intorci de acolo. 🙂

Lasă un răspuns

