Jurnal de doamnă şi de toamnă (6)

30 septembrie 2013

Mă puse ăl cu coarne în seara asta să mă duc la tango. Ploaie, cod portocaliu, nimic nu mi-a stat în cale. Toate bune şi frumoase, atmosfera era plăcută, cursanţii de soi bun, numai că ce-i vine în cap profului… să facem milonga. Să ne înţelegem, stilul milonga e un soi de sârbă îndrăcită, dansată în pereche, pe nişte melodii foarte vesele şi sprinţare. Aşa că, dă-i şi luptă. A fost ca o oră de aerobic. La starea mea delicată, în a treia zi de post era exact ce-mi trebuia. Cu toate astea am rezistat eroic. Ba, mi-a şi plăcut. Atâta doar, că acum, zac epuizată şi cu pulsul crescut. Şi beau apă în neştire.

După cum au decurs lucrurile până acum, vreau să zic, de fapt, după cât de uşor am suportat, se pare că ori detoxifierea nu a avut loc, ori am un organism foarte puţin îmbâcsit cu toxine. Hmm.

În altă ordine de idei, cu sau fără legătură cu asta, simt că mă aşez cumva în locul meu, încep să mă simt iarăşi bine singură, să mă plac, să mă accept aşa cum sunt. Adică, minunată, desigur.

Şi, în cu totul altă ordine de idei, e normal să fie atât de frig la vremea asta?! azi am tremurat jumătate de zi de frig şi apoi de frică la gândul drumului înapoi prin frig, spre casă. o zi mult, mult prea rece şi udă pentru gustul meu. Mâine trag izmenele şi şuba, clar!

One Response to Jurnal de doamnă şi de toamnă (6)

  1. Ioana says:

    Nu-i normal. Eu am inceput deja sa plang dupa vara si socotesc cate luni de frig am de indurat – 7!! :((

Lasă un răspuns

