Jurnal de toamnă şi de doamnă (7)

1 oct. 13

Doamne, ce vreme de iarnă! Ploaie, vânt în duşmănie. Parcă amestecat cineva zilele, lunile, anotimpurile. Mi-am amintit de ziua de 1 iulie, când, tot aşa, incredibil, turna cu găleata şi sufla un vânt nemernic la malul mării pe care îl priveam cu ciudă şi regret. Pe el, pe mal. Dar atunci, mă cam durea la başcheţi, aveam timp să aştept să iasă soarele, era toată vara înainte. Acum, dacă ratăm perioada asta în care toamna ar fi putut să fie atât de frumoasă, ce ne mai rămâne? Halouinu? Bruma şi guturaiul lui noiembrie? Pff!

În schimb, am trecut cu bine a patra zi de post. Care va fi şi ultima. M-am plictisit. Fizic sunt lămurită că aş putea să continui multă vreme, dar în mintea mea deja zburdă alte idei, vreau să încerc altceva. Aşa că, urmează suc de fructe, grâu şi apoi papa bun.

Azi am primit o invitaţie foarte flatantă. Anda de la hailabord.ro mi-a propus un interviu pentru seria ei numită „România întreabă, bloggerii răspund.”. 10 întrebări simple, la care am răspuns repejor. Drăguţ.

One Response to Jurnal de toamnă şi de doamnă (7)

  1. Eduard says:

    Eu deja astept urmatoarea vara, nu imi place atmosfera asta a toamnei.

Lasă un răspuns

