Şi mă pregătesc de Parkour şi FreeRunning

Două zile înainte de Paşti. Merg printre rafturi în supermarket. E neaşteptat de liber, cel puţin  în zona de grădinărit în care am nimerit eu. Dau colţul pe după un coş imens cu greble şi lopeţi şi văd, la câţiva paşi, un skateboard în mijlocul culoarului. Nu e căzut din vreun raft, căci nu e nou şi strălucitor, e chiar ponosit şi tocit pe la margini. Nimeni împrejur. Ezit doar câteva secunde, apoi dau drumul căruciorului pe care îl împingeam, îmi potrivesc poşeta mai bine pe umăr şi mă lansez în câţiva paşi de alergare. Avânt şi, hopa sus, pe skate. Îmi iau viteză. Eschivez nişte obstacole imaginare. Îmi echilibrez poziţia cu braţul drept, prin aer, zornăind din pricina şirului de brăţări subţiri metalice. Chiui. Râd în hohote, cu capul pe spate. Mă apropii de capătul culoarului, unde traficul de cărucioare e aglomerat. Opresc brusc, cu o derapare controlată. Skate-ul pivotează sub piciorul drept în timp ce stângul e deja pe podea, apoi, cu o mişcare iute şi dibace îl fac să salte în poziţie verticală şi-l apuc cu mâna. Îl iau la subţioară şi mă întorc pe călcâie.

–         Doamnă, skate-ul meu? Aud o voce în spatele meu şi simt o bătaie pe umăr.

–         Sigur. Poftim!

Zâmbesc cu toţi dinţii tânărului ciufulit care îşi recuperează accesoriul din mijlocul drumului. El se fâstâceşte neînţelegând de ce-i face reclamă la pastă de dinţi o cucoană pe tocuri şi împopoţonată ca bradul de Crăciun.

One Response to Şi mă pregătesc de Parkour şi FreeRunning

  1. Ando says:

    Foarte tare ! La aşa ceva nu mă aşteptam!

Lasă un răspuns

